Subject: RE: Eesti Pank - joogivee kvaliteedi hindamine
From: Reelika Reimal-Mänd <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 20 Feb 2025 09:20:21 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Kahjuks ma ei ole alloleva e-kirja osas Terviseametilt tagasisidet saanud.

Kui Teil on tekkinud täiendavaid küsimusi, olen nõus hea meelega vastama.

Heade soovidega

Reelika Reimal-Mänd

kinnisvara haldusspetsialist

sularaha- ja taristuosakond

Telefon +372 668 0803

Estonia pst 13, 15095 Tallinn  <http://www.eestipank.ee/> www.eestipank.ee

From: Reelika Reimal-Mänd
Sent: neljapäev, 13. veebruar 2025 13:51
To: [email-masked]' <[email-masked]>
Subject: Eesti Pank - joogivee kvaliteedi hindamine

Tere!

Oleme Eesti Pangas täpsemalt üle vaatamas joogivee kvaliteedi analüüsiga
seotud küsimusi. Sellega seonduvalt on tekkinud meil mõningad täpsustused,
millele loodan Terviseametist täpsemat infot saada.

Meie hoonekompleksis asub lõunarestoran (Baltic Restaurants Estonia AS),
mis tellib seadusest tulenevalt iga aasta joogivee mikrobioloogilist
analüüsi. Kuna analüüsides ei ole puudusi tuvastatud, siis täiendavaid
analüüse joogivee kvaliteedi hindamiseks meie hoonetes rohkem ei ole
võetud. Sooviksin täpsustada, mis ulatuses rakendub meile Sotsiaalministri
poolt 24.09.2019 vastu võetud määrus „Joogivee kvaliteedi- ja
kontrollinõuded ja analüüsimeetodid ning tarbijale teabe esitamise
nõuded“. Kas lõunarestoranist võetav joogivee mikrobioloogiline analüüs on
piisav või peaksime tegema täiendavaid analüüse? Kui jah, siis mis
ulatuses ning mis regulaarsusega?

Lisaks on aina aktuaalsemaks kerkinud mikroplasti teema käsitlemine ning
sealhulgas ka mikroplasti leidumine joogivees. Eespool mainitud määruses
kvaliteedinäitajate seast ma mikroplasti eraldi näitajana ei leidnud. Kas
Terviseametilt on võimalik tellida ka analüüsi, mis hindaks mirkoplasti
esinemist joogivees?

Jään ootama tagasisidet.

Heade soovidega

Reelika Reimal-Mänd

kinnisvara haldusspetsialist

sularaha- ja taristuosakond

Telefon +372 668 0803

Estonia pst 13, 15095 Tallinn  <http://www.eestipank.ee/> www.eestipank.ee